Decoloniality and Critical Race Literacy in the English Language Classroom: Tackling Diversity and Expanding Literary Horizons Erika Coachman, Federal University of Rio de Janeiro Building Bridges between Rio de Janeiro and New York City: Contextualizing English Language Lessons Through Art Izabelle Fernandes, Federal University of Rio de Janeiro Intertextualidad y Espacio Social: De Lima la...
Dire vrai ou dire «vrai» : sur les exigences d’un espace intersubjectif Pascal-Olivier Dumas-Dubreuil, Université de Montréal, Département de philosophie, Groupe de recherche interuniversitaire sur la normativité et Chaire ÉSOPE de philosophie An Empirical Study on the Effect of Intra-sentential Code-switching on Vowel Quality and Duration (Evidence from Acoustic Analysis of Kabyle (Berber)-French Bilinguals’ Speech Production)...
Présentation en espagnol sous-titrée en français. Nuevas gramáticas visuales, espaciales y afectivas en los movimientos (trans)feministas transnacionales Nouvelles grammaires visuelles, spatiales et affectives dans les mouvements (trans)féministes transnationaux
Recent Comments